SMS Marketing - Παραδείγματα χρήσης

Η χρήση των συσκευών της κινητής τηλεφωνίας ως ένα νέο κανάλι επικοινωνίας μπορεί να συμπληρώσει το marketing mix οποιασδήποτε εταιρίας με μεγάλη επιτυχία!

Δείτε παρακάτω ορισμένα ενδεικτικά παραδείγματα για το πώς μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει στην πράξη την αποστολή SMS

Απευθύνεται στους παρακάτω κλάδους χωρίς να αποκλείονται και άλλες χρήσεις του που δεν αναφέρονται εδω

Γκρουπ / οργανισμοί / κοινότητες / σύλλογοι / κόμματα – Η μαζική αποστολή SMS μηνυμάτων στην περίπτωση αυτή, μπορεί να αποδειχθεί πολύ αποτελεσματική όταν ενδιαφερόμαστε για:

  • την αποστολή ευχών

  • την ειδοποίηση για κάποια συνάντηση-συγκέντρωση

  • την άμεση ενημέρωση μελών / πελατών για γεγονότα ή προσφορές

Χώροι διασκέδασης, σινεμά, καφετέριες, Clubs, εστιατόρια, ταβέρνες - Οι λήπτες, μπορούν να ενημερωθούν µε ένα πραγματικά ελκυστικό τρόπο, για:

  • τη πρώτη προβολή μιας ταινίας

  • τη διοργάνωση ενός πάρτι, ενός event ή ακόμη μιας ειδικής βραδιάς

  • την διάθεση προσκλήσεων για μια ιδιαίτερη συγκέντρωση

Τράπεζες / χρηματιστηριακές / ασφαλιστικές εταιρίες – Μερικές μόνο από τις πολλαπλές εφαρμογές της υπηρεσίας SMS στον τομέα αυτό καλύπτουν την ανάγκη συνεχούς επικοινωνίας και ενημέρωσης, για θέματα όπως:

  • τις αλλαγές στα επιτόκια

  • τις διακυμάνσεις του χρηματιστηριακού δείκτη

  • την τρέχουσα κατάσταση ενός portfolio / χαρτοφύλακα

  • την τρέχουσα τιμή μιας μετοχής

Εκπαιδευτικοί οργανισμοί / Σχολεία / Φροντιστήρια – Μπορεί να χρησιμοποιηθει αποτελεσματικά για ενημέρωση:

  • αλλαγές/ακυρώσεις μαθημάτων

  • πρόσκληση γονέων και κηδεμόνων

Κάθε είδους επιχείρηση ή οργανισμός που επιθυμεί να επικοινωνεί, εύκολα, άμεσα και οικονομικά με πελάτες και συνεργάτες!

Η κάθε επιχείρηση είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει SMS υπηρεσίες, για τους λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα ωστόσο για τη µαζική αποστολή μηνυμάτων, αποτελεί το γεγονός ότι από τη στιγμή που θα σταλούν, δεν υπάρχει περίπτωση να μη διαβαστούν. Τα μηνύματα SMS δεν είναι όπως οι διαφημίσεις μίας εφημερίδας ή περιοδικού που προσπερνιούνται χωρίς οι αναγνώστες να τους ρίξουν μια ματιά. ∆ε μοιάζουν ούτε με τα διαφημιστικά φυλλάδια που βρίσκουμε πεταμένα στη πόρτα μας και εμείς με τη σειρά μας εκσφενδονίζουμε στον κάλαθο των αχρήστων. Αποτελούν αντίθετα, ένα μοναδικό, γρήγορο, σίγουρο και άμεσο τρόπο επικοινωνίας.